hej å hå, kämpa på

Fan vad jag har sugit på uppdateringen. Damnit. Förlåt. Igen. För alltid. Nä?
Jag har varit busy. En annan har ju typ gått och skaffat sig en hobby... hobby. haha.. Ett liv. Kanske.
Det har iallafall varit full rulle. Jag måste ju säga att det är ganska roande att träffa någon som är 2 (läs: 50) ggr värre än en själv. Eller "värre" mer ni vet.. dampig. Men så får jag inte säga. För han blir ledsen.

Jag förstår inte ens varför jag ska försöka sitta och blogga nu. Jag kommer inte ens på något.
Fyra dagar med massor av händelser. Men kommer inte på något att dela med mig av för tillfället.

JO! Vet ni en sak som jag uppskattar något så groteskt mycket?
Det är när man står i köket. Ensam. Diskar. Och den man tycker om kommer upp bakifrån, nosar en i nacken. Håret. Stoppar ner sina händer i ens fram-byxfickor. Dra en till sig. Knäpper upp byxorna och går därifrån.
Jag dör. Eller inte dör. Blir bara vansinnigt upphetsad.

Att människan man tycker om är bakis som en gris och tjurskallig idag är en annan femma.

Men det gör inte så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0