Godmorning sunshine?

Jag tror att jag slog rekord i att gå lägga mig "tidigt" igår.
För inte fan vaknar jag kl 8 på en söndag i vanliga fall. Kan ju ha att göra med min allt inte så roliga dröm också.
Jag valde att somna om, och den drömmen var betydligt roligare..

Part one:
Ni vet när man tycker om någon och man vill drömma och kanske rent ut sagt drömmer om personen i fråga ganska mycket. Det kan ju vara ganska mysigt. Något som inte är lika mysigt är när man drömmer att man ska hälsa på personen, man är jätteglad, personen i fråga vet ingenting, man traska mot lägenheten (i drömmar ser allt annorlunda ut så jag ser ju igenom väggar) och ser att personen är hemma. Det är bara att gå all in nu.
Öppnar dörren och ska precis "HEEEEEEEJ" enda tills man ser att det faktiskt ligger en annan tjej i famnen på personen och personen reser på sig och ser helt chockad och väldigt obekväm ut med situationen.
Den andra tjejen reser på sig, tar tag i min hand och ska 'hälsa'. Visst, hon klämmer sönder min hand "du du du, det räcker.. DET RÄCKER" Att hon pratar som en 17åring gör inte saken bättre.
Drömmen slutar med en generad kille och en jävligt arg mig. Snipp-snapp-slut.

Part two:
Jag har en blond liten dotter som heter Tova. Jag befinner mig i mitt ungdomshem på Lyckostigen. Jag får för mig att GÅ till Sigtuna därifrån (okej, såååå långt är det inte) Men jag gör det men det är som att ena benet är förlamat för det vill inte riktigt. På vägen möts jag av en buss. Jag sätter mig på "kofångarn" på bussen. Bussar har väl inte ens kofångare? Jag sitter på den hela vägen till Sigtuna. Hoppar av, möter Matte.L på vägen som ger mig inbjudande blickar. Jag går.. eller jag springer vidare. Jag tog mig alltså en springtur hem till min padre.

Fast här vaknar jag av att Maja ringer och talar om att HON också är sjuk.

Nu tänker jag återgå till sängen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0