It's a fact..

Jag klarar inte av att leva eller vara ensam hela tiden. Im not made for it.
Idag har jag hetsätit chilinötter och druckit två kannor med citronvatten.
Nu sitter jag och dricker vatten på flaska.. jag har fyllt på den två gånger redan.
Alltså, skulle jag ha någon att krama, mysa och hångla med så skulle nog inte mitt jävla saltbegär vara så här starkt som det är just nu. Eller ja, man kan ju slicka någon på armen eller halsen eller något.
MEN NEJ, det kan jag ju inte. Finns ju ingen. Jag är inte desperat. Jag är bara.. ensam.

Nu ska jag kissa för 23593285 gången idag.

P.s, ni som läser min blogg måste tro och tycka att jag är dum i huvudet.
Ingen fara... jag ÄR dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0