frys ner mig

Jag har haft feting-cravings-kväll. Alltså, en sån där sjukt. Jag har typ haft känning.
Först hets-åt jag två knäckebröd med smör och SALLADSKRYDDA (asså..?). Men jag fick inte nog.
Sen tog jag fram två mjukbröd som jag dessvärre slängde för jag tror dom var gröna på baksidan.
Sen började jag rota mer i skåpet. Jag VET att det ligger två chirre-påsar som väntar. Men jag vägrar röra dom, verkligen VÄGRAR. Min mage blir k a o s  av dem. Totalt förstörd. Så nej tack. Ska skänka bort dom.
Någon gång..

Anyhow! Sen gjorde jag té och massa honung. Vilket jag inte ens brukar ha. Men jag behövde sockerkick.
Sen skar jag upp en bit mozzarella. Vilket jag inte ens fick jag äta själv. Men till slut hittade jag faktiskt en TWIX som jag kirrade ur automaten igår när jag väntade på tåget. Haha.. inte för att jag minns det riktigt. Men det måste ha varit det.

Nu vill jag kräkas. Jag vet inte..jag lider väl av något.
Och nej, jag är inte gravid. För det ska man ha sex för att det ska hända något.
För den som inte visste det alltså..

Så, yummy yummy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0