lycka.

Anne, min Anne. Tanken på HUR länge sen det var vi umgicks (söp ner oss.. SKÄÄMTAAA! Fan, bara hon och Natta som förstår..) Men ändå. Det får mig att vilja gråta. För jag saknar henne förjävligt.
Men NU kära vänner och ni andra. Nästa helg har vi hook-up. HELA HELGEN!
Jag kanske är världens lyckligaste och längtar redan ihjäl mig.

På Fredagen ska vi ha Idol-mys och bara MYSA.
Lördag är vi bortbjudna hem till Zandra ute på vischan för 25-årsfest. Det ska bli ett jävla ståhej! Ja, jag menar. Jag och Anne kommer ju! Like back in the days. Det blir fint det här! Hört att Z skulle ordna med kareokemaskin också. Frågan jag ställer mig redan IDAG: vad ska ska jag ha på mig?! Hatar att vara tjej ibland.

Nåja. Pussegulllull.







Love you love you love you.


Kommentarer
Postat av: Anne

LOVE YOU! Du ska få din födelsedagspresent på fredag också, SÅ länge sedan är det! Kommer att bli en grym helg :)



pusspusspusspusspusspusspusspuss

2010-11-30 @ 08:33:57
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0