shu fräda!

Shallas alla people!

Märkligt att jag redan är trött. Stack till Carro i "morse" och är kvar än.
Ja, det brukar bli så med mig. Jag är en stayer! Ni vet, stannar. För alltid.
Nej då. Sandra, Carro, Marlene och Håkan har också varit här. Eller ja, Carro bor ju här så konstigt vore ju annars.
Tjorven har också hängt med oss, så klart.

Alla ville tydligen hänga med mig ikväll. Nadja ville att jag skulle komma och dricka upp mina öl.
Håkan och Marlene ville att jag skulle käka tacos, dricka vin och spela Wii med dom.
Och Carro bjuckar pizza, godis och annat med Jessica och hennes syster ikväll.
Jag är för lat så jag stannar hos Curre, för jag ska sno sängplats här med henne också.
ÄNTLIGEN LITE SKEDNING!

Nåväl. Ni ser mig inte på KC ikväll iallafall.
Hahahahahaahhahhaha..

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0