vig

Idag rensade jag avloppet. På riktigt. Tänkte nästan fota det så att ni skulle få se att jag inte LJÖG eller så.
Jag höll på kräkas. Femtio gånger om. Och jag hoppas att jag slipper göra det på sisådär tiotusenår nu!
Efter det tog jag en promenad med Tjorvkorven och sedan käkade jag mumsig middag som bestod av hemmagjorda röstti. Ni vet, riven potatis och så vare lite rökål i. Sjukt jävla mummigt med sweetchillisås!

Efter det tog jag ett kokhett bad. Driver inte. Då det faktiskt rykte. Eller så var det kanske mig det rykte ifrån.
Vet inte vad det varit med mig från igår. Jag utövade iallafall gymnastikövningar utan desslike.
Så OM jag skulle råka ha träningsvärk på konstiga ställen imorgon så förstår jag helt enkelt varför.



ska upp om 5h, så jag är ju pigglo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0