"in a relationship with: John Blunder"

Herremingud alltså. Jag är fortfarande helt förstörd efter onsdagens bravader.
Hur gammal har jag blivit? Eller hur gammal tror jag att jag är? NITTON ELLER! Hehe.
Och jag har lovat Amanda att gå ut idag. Huuuuuuuuur ska jag orka detta? Nykter kanske. Not.

Igår somnade jag på soffan hemma hos Nadja vid 14-15 tiden. Sov till 17.
Åkte hem på middag hos mamma. Oxfilé och franks potatisgratäng och ETT glas vin.
Jag drack inte upp. Faktiskt. Men gud vad gott det var. Knull i mun!

Lite senare fick jag ett samtal från Oskar som satt i bilen på väg till Stockholm
"WOOHOOOO du ska med ut ikväll, du har INGET att säga till om.. wooohoo!"
Jag kan säga så här. Jag gick INTE ut. Jag var förstörd.

Sen kan jag meddela att jag somnade strax innan 22 igår.

Har varit ute med två vilddjur nu på morgonen. Nu ska jag äta frulleburre och bli människa. Ey!

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen... jalla hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0