"skit ska skit ha"

Det var väl som jag trodde. Har ju haft fel hela jävla månaden. Helvetes-jävla-skit-då.
Nästa månad blir det att lita på kroppen. Vad kroppen visar och inget annat påhittigt skit!
Man kan ju blir trött för annat. Eller hur? Anyhow!

Igår fick jag äntligen en tid till gyn. På måndag kl 15:30 ska den manliga doktoren (för första gången) gräva i mitt privat-område för att checka läget! Jag saknar ju min gynka från Sollentuna. Men, nu är man ju för gammal och får inte ens gå till UNGDOMSMOTTAGNINGEN!
Är fan lite nerri. Mest för att den röda tanten säkerligen kommer komma i samma stund som jag kliver in där och jag kommer bli nekad och få en ny tid.
Jag vill bara ha den här skiten gjord. Ska ju dessutom få göra cellprovet i samma veva.
Jag tycker det ska bli sååå skönt att få veta ifall man har nå cystor eller annat skit som håller på och joxar runt i min kvinnomage. Helt så är ju önskan att ingenting alls är fel.

och att jag bara har väldigt KONSTIGT oregelbunden menscykel.
Som typ 278934782378578 andra kvinnor iofs! Men ÄNDÅ!

Anyhow! Så är jag glad att jag äntligen tar tag i problemet.
Det är ju on time så att säga!
här blir ju inga barn gjorda..... typ. Men ni fattar!

Trött som ett as, hinkar i mig vatten, har rast, ska snart sussa kiddos, ja ni vet.
Same ol', same ol'!

Nu ska jag röra mig. Här kan man inte sitta och häcka hela dagen!

".. ja, så man kan ju fortsätta lukta franskt-kärring-piss!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0