he fill's my heart

GAH GAH GAH. Jag förstår inte ens VARFÖR i hela jävla friden vad jag gör uppe nu!? Jag borde gå och lägga mig, NU på en gång. Ja, det ska jag också. Ska bara...
Jag har iallafall borstat tänderna, borstat håret, tvättat bort ansiktet och satt på mig sova-kläderna.
Ja, för den som undrade så sover jag inte naken hemma. Askallt. Brrrrr!

Har varit på kalas hos min kusin. Som inte alls fyllde 13. Han fyllde visst 14. Det är bra att man är med i svängarna. Hahaha.. nu börjar jag inte alls känna mig gammal eller så. Jo.

Fick den där välbekanta känslan i "magen" och rättare rätt hade den och mitt huvud.
Nu är det Stockholms blodbad igen. Ja, välkommen du Fröken Röd.
Note to myself: SKRIV UPP DATUM! Man måste ju ha lite koll.

Kräks. Blev bara sjukt irriterad nu och ont har jag. BLÄ! På Fredag ska du vara VÄCK!
Blev ännu tröttare nu också. Blaha blahaaaaaa.

Imorgon börjar jag 9. WOHO! Sovmorgon. Höll nästan på gråta när Lissan kom med förslaget om att jag skulle byta tid med L imorgon. NOLL-SJU-TRETTIO. Nej, tack tänkte jag. Och det förstod hon nog med min blick.
MEN, slutar 17 men har personalmöte kl 18.00-20.00... yey. Like back in the days... Så ja, det gav sig inte i slutändan ändå. Imorgon kan jag ju hoppas att kunna ta rasten på vilan. I hope, I wish.

Blä, känner mig äcklig nu. Nu går jag och lägger mig. Men imorgon är värsta dagen. LÄR ju packa med mig alvedon till jobbet om jag ska överleva. Kanske skulle skaffa sig en tid hos gynkan också och kolla maskineriet. Den här smärtan är ej av denna värld. Hamnade i något forum om "Endometrios"... man ska inte läsa sånt här mitt i natten. Nu kommer jag inte kunna sova. http://sv.wikipedia.org/wiki/Endometrios 

........................... Kul.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Joel

Själv har jag sovmorgon... AAaaah! Nice

2011-02-09 @ 09:55:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: juicy

KUL FÖR DIG!

2011-02-09 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0