jadda jadda

Då var det Måndag igen. För den som inte visste det alltså.
Sitter och rastar på jobbet och jag är trött som ett as även fast jag sovit ja, typ hela helgen. Tummen upp!
Igår flyttade min Kittykatt hem till Alexos. Jag har aldrig sett en gladare katt! Hon strök sig mot allt som gick att stryka sig emot. Tror hon kände att det var där hon hör hemma. Ensam-katt. GOOD FÖR HER!

Gissa vad vi åt igår? Ah, ni hade rätt. Vi käkade indiskt igen. OVANLIGT. Men fan vad gott det är!
Det enda jag är sugen på dygnet runt är fan indiskt käk. Inte ens sex intresserar mig... skämta....
Det var världens Mys-Söndag igår. Precis som söndagar borde vara! Sjukt skönt att inte vara bakis. Inte ens lite.
Jag bakade dessutom en chokladkaka igår kväll. Inte för att jag har smakat på den men iallafall.
Så Alex, om du har det kan du väl skicka ett SMS och tala om för mig hur god den blev. Eller äcklig. Om den ens blev klar. Jag vet inte riktigt. Jag kan inte baka som sagt. Den kanske är snustorr idag också.

Blaha blahaa... idag stänger jag. Bara 5,5h kvar. Och nu är det lunchdags!
Hörde rykten om köttbullar och makaroner. Det är jag ju sugen på. Nooooot.

Meeeeneeeee, jag hade inte så mycket mer att tala om just nu.
Jag är fortfarande världens lyckligaste görl in the wörld så det är ju bra!
Ifall att ni undrade.

Nej, okej.. nu ska jag ringa min mamma snabbt innan vi ska in till matsalen.

Hepåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0