hello bitches, I'm BACK!

Hell yes! Jag passar på att blogga lite nu när jag ändå sitter på rast.
Åh, jag är så glad och lycklig! Jag är tillbaka på mitt gamla arbete, med gamla kollegor och gamla barn.
Alltså, på riktigt. Barn, hur jävla snabbt växer dom? Vet ni hur GAMMAL jag känner mig för tillfället eller?
När jag började här var "mina" barn 1,5 år gamla/unga. I ÅR FYLLER DOM 5! COOOME OOON.
Jag är ju värsta kärringen liksom. Men men, det är underbart att vara tillbaka iallafall!

Det är som det är! Och jag är nöjd med detta. Nu får jag ju jobba med Lissan igen. Yeeeeeeees.
Och Maria, och Emily och Linda och Lina. Ja, vad finns det att klaga på? Ja, kanske att jag inte har 2 minuter till jobbet nu eftersom att jag nästintill bosatt mig hos karln. Men det kan jag heller inte klaga på. Det är också helt underbart! Just nu är han hemma och myser med Tjorviskorvis hela dagen tills jag slutar.
Kul för dom att dom kan gotta sig hela dagen och mysa. Nåja, jag får mysa när jag kommer hem. GOOD!

Och Alex om du läser detta: Glöm inte att köpa Katrinplommon till mig! Hahaha... du vet why.

Näej, nu ska jag gå tillbaka och göra nytta! Vi hörs och görs. Jalla, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ska ni ha analsex och du vill tömma lite före?

2011-01-25 @ 14:26:26
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Lissan då¨ra

Hahaha Anne...hahahaha



Good to have you back jozybaby ;D

2011-01-25 @ 21:54:13
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0