att blotta sig

Det känns som att man gör det när man bor och vistas i Tensta.
Jag har inga fördomar, absolut inte. Jag älskar att bo bland mångkulturen.
Även fast jag inte känner av den så himla mycket.

Ja, förutom när JAG går i shorts och linne och svettas ihjäl till centrum där ALLA hänger för att sedan mötas av blickar från varandra människa som dessutom har långbyxor, jacka och mössa.
Eller ja, slöja, niqab och allt vad det nu heter. Asså go ahead och svettas!
Men titta inte på mig som att det är jag som är Fröken Annorlunda för att jag känner sommaren och SVETTAS IHJÄL! Tänker ju inte direkt klä på mig massa kläder för att inte få äckliga blickar på mig.

JA, ni vet såna där äldre män som typ gör "pussigussimussi"-ljud mot en och försöker "flirta" så man nästan kräks.
Eller så kollar damerna med slöja på mig som att jag vore en hora. Eller iaf äcklig.

Nåja! Jag tittar ju inte konstigt på dom bara för att dom går runt med massvis med tyger om sig.

Det kändes verkligen att jag inte varit ute på länge.
Kände mig sjuk så fort jag kom ut igen och snoret ba rann och halsen svullna upp dirre.
Meeeeen, sånt man får ta! För imorgon ska jag fanimej jobba. Skulle ju vara skönt om man överlevde Juni-månad, aaaaaaaahah.

Idag har jag dessutom kollat klart på Paranormal Activity 1 (IGEN) och 2an.
Seriöst, jag dog. IGEN! Fast helt ärligt, fan vad 2:an är såå mycket äckligare än första.
Den här hoppade jag till tusen gånger och satt och hoppade i sängen av nervositet.

Anyyhoooow.. kul att man ska upp 05:20 imorgon, när man klev upp från sängen 14:00 idag.. eeeh.

Mår ni braaaaaaaaaaaaaaaaaaoooo!?




gammal, men lika nosig iallafall MIN LILLA PÄLSKSLIIBOBOBOBÄBÄ

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag mår brao jao! Dock var jag uppe en halvtimme före dig i dag, så jag är rätt pigg...



Saknar dig svettblatten! puss

2011-05-19 @ 07:15:08
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahaha men eller hur? Man känner blickarna och VET att dom tänker HORA! Haha! Med all rätt.. Jag kan också tänka så om vissa tjejer. Eller sånna stackars fjortisar som går i kort-kor-kort (den är mindre än kortkort) och jääääätte-urringat på vinderna med en dunjacka över som inte är knäppt. Stackars barn, klä på er för fan.

Så du bor alltså i Tensta? :)



Hhahahaa, Tjorven? xD Ja, ibland undrar man ju vad man tänkte med när man valde namn. Av någon anledning valde ju jag Ouzo. Hahahahah, OMG! Inte okey.. Men gjort är gjort.. :)

2011-05-19 @ 08:53:28
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Postat av: Amanda

Hahahhahha! Jag ÄLSKAR småpojkar.. Grr.. Dom är så små och oskyldiga och behöver tas omhand.. Hahahah! Uuuuuw... Så liten är han ju inte. Allt över 14 funkar.. hahahah!



Korven you sayy? Passa dig så inte någon stor, farlig, mördar-kamp-hund kommer och äter upp henne när du ropar korven... Dom äääälskar små korvhundar.. :P



Hahha, nej om det ändå vore så väl.. Jag bor i Enköping.................. Men det är mångkulturellt här i området också vill jag lova. Mest psykon. Dom är en egen ras.....

2011-05-19 @ 13:49:01
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Postat av: sofie :-)

haha, känns så väl igen ;-) här där vi bor, ett ställe som heter Berga (i Linköping dådå...), här är det också knökfullt med människor i slöjor ner till marken, såg häromdagen en TVÅÅRING gå omkring med sin mamma , och tvååringen hade också en sådan på sig!

Och när man går till ica möter man allt som oftast ett par sådana o känner sig (man är,...) jätteutstirrad för att man går sommarklädd i kjol & linne, och männen ska vi inte tala om... glor så ögona håller på att trilla ut! Tror de tror att jag är från deras land eller nåt, bara för att jag är lite mörk, gaaaahhh!! (Mamma är adopterad från Indien, pappa är svensk rakt igenom..).



Aaee, va ska man säga? Borde inte de svettas i sina långa kläder året om? :O

2011-05-25 @ 18:37:43
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0