helgs-update

Det blev ju som sagt ingen Ungern veckan som var då min karl var sjuker.
Så vi bestämde oss för att skjuta upp det, och ta det till sommaren istället.
Ja, okej.. det är sommar typ NU. Men ni förstår!

Till landet kom vi iallafall och jag längtar redan tillbaka. Till skogen, till tystnaden och lugnet.
Det var så himla skönt att komma ut dit och bara vara.

Det var jag, Alex (mannen), min syster, min storebror, hans ÖVERgravida (som nu har fött.. hehe) kvinna Mia och våran lilla papi och VÅRAN lilla tjorv-korv var med så klart!

På Fredagskvällen kom vi ut och grillade och drack lite vin.
Eller Alex drack väl en hel del, hahahaha.. så himla roligt.
Mycket snack på altanen och mycket skratt.
Mycket argumentationer också, vilket nästan fick Mia att föda mitt i allting. Haha..
Eller vad vi trodde iallafall, fick ju panik.

På Lördagen var det lugnt. Jag och Alex var uppe först av alla och åt en fin frukost i solen.
Samma dag, några timmar senare skulle Daniel och Mia iväg och föda barn. Haha..
Bara så där, huxflux!

Vi stannade kvar tills på Söndag.

Det var så mysigt. Jag vill tillbaka nu!

Jag har en monstervecka framför mig. Sover just nu, tills på Torsdag hemma hos pappa min.
Då jag öppnar på morgonen halv-7 så ORKAR och kan jag inte åka hemifrån helt enkelt.
Så det här blir bra! På extrasängen i vardagsrummet. Heheh.. Men jag längtar efter min man!



Fotograf: Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0