I do know girls...

På många sätt.
PFFTTTTTTTTTTT!!!!
.... som vanligt.

Andas.

Jag borde sova. Men jag "orkar" inte.
Alex har redan slaggat till på soffan i vardagsrummet, och här sitter jag miss Lonley... I have noooobooodyyyyy!
Bu och blä och hä. ÄSCH!

Kanske skulle släcka ner och lägga mig jag med. Han kan väl sova där ute så tar jag hela, stora sängen all by myself. Ja, inklusive Tjorvis då!

Förresten har jag lite smått ont i stjärten... efter all balle i röven. Skämta.
Nej, men efter all jävla rutchkaneåkning. Jag vet inte hur det stavas. Jag kör på det där.
Lilla Tristan har mig i en järnklo. Han går upp och sätter sig, så hör man över hela gården "KOM NU JOSSE, VI SKA ÅKA!" Ord och inga visor ska jag tala om för er. Han är bestämd den lilla pojken!
Eller så är det "KOM NU JOSSE, JAG VILL GONGA BEBIGONGAN!"
Fast det pallar jag inte lika mycket. Det är tråkigt, för jag får ju inte gunga.

Neeeeeeeeeeeeeej men om man skulle göra lite nytta.
Typ...

Sova.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAH efter all balle i stjärten.. Hhahaha!



Åh, dom är så små och söta och underbara och BESTÄMDA och TJATIGA dom små ungarna.. :)

2011-05-27 @ 09:18:07
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0