måndag måndag måndag

Har knappt sovit något då jag legat och vridit och vänt mig ungefär hela natten.
Jag drömmer att det rings från jobbet hela tiden och att jag missar samtalen.
Vaknade och hade inte ett endaste missat samtal. Så var det med det!
Jag väntar dock otåligt på ett annat samtal. Åååååh, jag hoppas!
Förresten så går det HALSFLUSS på jobbet, på alla avdelningar, och jag tror jag dör.
Det var väldigt länge sen jag var sjuk och har verkligen inte råd ELLER tid att bli sjuk.
Men om jag säger så här. Har inte kunnat svälja sen igår på morgone, halsen är tjock, igentäppt och har feberfrossa all day long! Kul jul. Men jag vägrar. För det första har jag jobb att sköta, för det andra så åker jag till fuckin' Skåneland på Fredag! Ska tillome FLYGA dit, eeeheheheh. Så jag menar, har inte direkt tid för att vara sjuk.
Idag har jag inga måste, eller jo. Ska skicka iväg klänningen till Johanna.
Sen ikväll är det program på TV som jag måste se!!!!
1. Ensam mamma söker
2. Barn till varje pris?

Mycket viktigt.

Snart är det den 12e också och då kan jag söka in till min kurs, YEY!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0