det är lördag idag, jag trodde det var fredag, SNOPET!

Vaknade ändå rätt hyffsad tid idag måste jag påpeka, hade fått två sms.. två sms av två speciella tjejer.
gav mig ett leende på läpparna och jag for upp i sängen, kitty ville ligga kvar och gosa men så blev det icke!
Jag drömde så sjukt rolig/bra dröm inatt, för det första hade jag svinsnygga tatueringar som jag överväger att fixa, jag hade tillochmed en på vaden som var så SJUKT snygg! helt galet..
Sen så var jag på bryggeriet där jag träffaded Justin Timberlake, helt pltösligt började han sjunga, bar upp mig och jag gränslade honom medans han sjöng sexyback och senare lovestoned, blev jag kär eller? eeeh ja. HAHAHAH
och alla människor kollade på oss och avundades mig, jag är så jävla grym. Justin want's me.
Sen helt plötsligt hamnade jag hemma hos min tatuerare och han berättade att han var kär i mig, hhaha.
Alltså okej, han är typ sjukt snygg. men iallafall. Blev lite skraj, men efter två sekunder var det inte han längre det var en kille som jobbade på mitt fritids när jag var yngre. Jag minns inte vad han heter, Tobbe kanske? Nej, jag vet inte.
Honom har jag däremot sett på riktigt några gånger eller typ varje gång jag varit på söder har jag sett honom.
weird det där.

Idag om sisådär 3 h ska jag vara hemma hos Kiw, vi ska fira hennes födelsedag och äta massa god mat hoppas jag. Alltså det är alltid god mat, menar bara att jag hoppas att vi ska äta, haha.
Dom ska väl antagligen ut, själv får jag lön den 27e så jag är GANSKA fattig just nu såattsäga. KUL JUL!


sen så förstår jag inte ens varför jag ens försöker, jag tänker med arslet.. bra Josefine, bra.. lär dig någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0