LIGGA LÅG LAGDE

Kan jag sluta drömma att jag ligger med kändisar hela tiden, vad är felet på mig?
Inatt drömde jag att jag hade hemligt förhållande med Lucas Scott alltså. Ni som sett one tree hill vetvem jag snackar om, och det var hans rollfigur jag var tillsammans med också för Brooke hatade mig.
Jag tror faktiskt att jag var Peyton i serien fast ändå jag liksom?
Fast fan vad mysigt det var.. hahahahah.. men iallafall.

eeeh, jag har inget mer på hjärtat idag..

bra barnord: "lagde, vanna (jag ska vinna)"

Kommentarer
Postat av: Mli

Tutten! Ska du dejta Fredde? alias Farsan? Snälla säg att jag är nåt på spåren..jag blir tokig. Jag har inget eget dejtande singelliv att gotta mig i längre. (Thank god, det höll på att gå överstyr...) Fan jag dör om jag har rätt! Förlåt om jag är dryg, du kan radera nu...=(=( mOhahaha. (Om du är nervös imorn ska jag stödsupa upp en flaska rött här)

2008-09-15 @ 18:48:47
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0