one-2-three in the place to be

inte illa pinkat!

Idag var jag så jävla bra och duktig, gick upp halv 7 då jag började 7 som sagt. Satte mig upp i sängen och kollade ut genom fönstret, såg mig själv framför mig med mitt uppsatta hår som numera inte var så vidare uppsatt och ganska ruffsigt.
Mina ögon som knappt vill öppna sig och torkat dreggel i mungipan.
That's how we do it.. Sen reste jag iallafall på mig gick in på toaletten kissade (som i vanlig i ordning det första jag gör på morgonen.) Sen skulle jag välja kläder. och jag förstår mig inte på mig själv faktiskt. Varför ska det vara så svårt att välja klädsel när jag ska till jobbet, det är ju inte så att jag klär upp mig för någon liksom? Barnen säger att jag är fin hur jag än ser ut.
LOVE YOU GUYS.

Drog på mig jeans en vit tischa, drog en toffs i håret, borstade tänderna och traskade iväg.. det tar cirkus 2 min att gå till mitt jobb. Fattar ni motionen jag får eller?! helt galet.
Väl på jobbet är det bara två barn som kommit och inte vilka som helst utan mina små prinsar, två bröder på 5 och snart 2 år!
Jag älskar dom verkligen. Hur fina och bäst som helst är dom!
Jag fick kramar och sånt där fint, sen gick vi in i lekrummet där M berättade att dom ska på volvoträff på lördag.. "aah, och sen brukar man dricka öl också" hahaha.. så jävla söt är du!
"josefine vart tog du vägen? jag undrade faktiskt vart du var så jag började gråta" HAHAHAHA.. <3 alltså man kan inte annat än älska mitt jobb. Iallafall inte jag.

Sen så förstår jag ingenting, allting bara snurrar runt i min skalle..
hur ska jag veta?! Det är frågan..


inte ett sms idag.. jag undrar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0