pussy!

dagboksinlägg som ALLA kan läsa, alright


I lördags var vi hemma hos Linda och firade hennes födelsedag, det bjöds på massa god mat och bra "live musik" av både Linda och Carro och jag på ett hörn, hahah. Carros egenkomp var hur grym som helst jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Sen blev det småtjaffs om vart vi skulle dra någonstans senare, det stod mellan stan & uppsala, det blev uppsala för hur ofta är man där? Nej, precis. Och vi gjorde ett bra val, fyfan vad roligt vi hade det. bästa av allt, man kände inte en jääääääävel :D
Det dansades konstant hela kvällen, man kunde tillochmed hitta mig vid stången. fyfan :( hahah. Varför lyckas alltid jag?
sen var det iaf dags att dra sig hemmåt, brställa en taxi och köpa fyllekäk.. vi ville till max, men vi orkade inte leta så det blev korvchorren utanför "bamse, TITTA dom har bamsekorv.. fyfan vad gott det skulle vara med en bamsekorv!" varför skrattade alla åt mig? jävla snuskon! Jag och Fenger delade iaf på en bamse, den var slut på 2 röda. sen i taxin satt jag och frågade 20 ggr, "ere nån som har korv på sig?" både sandra och linda langade korv!

Sen åkte jag och linda hem vi moffade rostbröd med kräftstjärtar, sen var det chips.. och godis.. sen somnade vi ganska snabbt!

mitt uppvakande bestod av att linda stod och snaskade nötter (Hahahahahaha) över mitt fejs och jag vaknade sen var det dags att beställa biobiljetter för det hade vi skakat hand på kvällen innan att vi skulle dra en bakisbio! jag och linda var dom enda IDIOTERNA som gjorde det, vi såg ut som skit.
drog till söder satte oss,det gick 30 min in i filmen då jag känner av min hang-over.. jag höll på svimma ett antal ggr, kändes som att jag skulle spy, fick knäppa upp byxorna, jag blev kokhet.
Sen fick jag gå ut från biosalongen. gå runt några varv, ne ne. Men fyfan, aldrig haft sådär ont i hela mitt liv. jag ville bara ligga hemma i sängen! Sen när jag ska in till bioslaongen igen, då är dörrfan låst!! jag försökte ringa linda, jag skickade sms. men nee.. sen fick jag leta efter någon som jobbade där då blev jag insläppt. Vi kollade förresten på 'På smällen' alltså sjukt bra/rolig film. Vi trodde det skulle vara en typisk brudfilm, men det var massa grova skämt och allt möjligt. jag lär se den en gång till eftersom jag missade typ 10 min. den bör ses!

kom hem iallafall, blev hämtad av min käre far på stationen jag var helt död när jag kom hem orkade inte duscha, kraschlandade i sängen. död. godmorgon sverige I say!


Kommentarer
Postat av: Kiw

Hahaha, fy fan vad jag ska somna med det störta leendet på läpparna idag. Du är så jävla sjukt kul! Fet puss

2007-08-29 @ 22:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0