dan före doppa-Lucia-dagen och snyggpappan

Kom hem för inte alls så länge sedan, är helt slut.. känner mig tom, tom på bränsle och syre.
Jag har snytit sönder min näsa, den är helt röd och torr, ack jag är så vacker!

Jag måste sluta upp med att lägga mig ner på vilan på jobbet, jag bara somnar och går runt i en fet dimma resten av dagen, det kan vara skönt. Men stackars barn som har mig där snarkandes, ye ye ingen har klagat ÄN iallafall.
Alla var på kärringhumör idag också, jättehärligt jag lovar, haha.
Skulle ta en lillplutts hand idag, han är inte så stabil på fossingarna än så han liksom måste ha en hand om han ska kunna gå runt men han ville helst bli buren så tar Lissan upp honom och så säger hon: "Du förstår ju ingenting, han vill väl inte ha din hand heller! Han vill ha dina tuttar.. " 
Ja, vad ska jag säga.. det är det enda dom vill, varför hålla hand när man kan hålla tutte?
Det var iallafall väldigt komiskt tycker då jag. Det tyckte Lissan med.

Och sen sitter jag och dregglar lite för mig själv i ett hörn eftersom snyggpappan kom idag...
alltså, vad ska jag säga.. jag blir som en 14.åring på nytt och fnittrar sönder mig, blir generad och kan inte ens kolla honom i ögonen när jag ska prata med honom. HA HA HA! Ja, han är riktigt snygg.. och lång.
Ja, jag är nog lite töntigt förälskad i en förlovad 2barns pappa.. inte nog med det är vi så gott som grannar också!
Nej, skämt å sido men ja, han är väldigt väldigt mycket ögongodis.
Det är jag inte ensam om att tycka.....

Sen så tycker jag synd om min lillasyster. Hon har legat på akademiska sen i torsdags, hennes knäskål hoppade ur led på cheerledingen (ja, hon håller på med sånt.) och imorgon skulle hon egentligen ha varit på Lucia, Lucia inför hela Ekillaskolan.. högstadiet, get it? Helt sinnes, min lillasyster.. Men nu blir det ändrade planer.
Stackars, stackars Sandra. Nu fick jag lite ångest att jag bara köpt en julklapp till henne... på rea.


Uh, mina ögon går i kors och så ska jag orka duscha också, och orka föna håret och platta det.
Som sagt, vilka I-landsproblem jag har egentligen.

FAST JAG ÄR GLAD ÄNDÅ! PÅ RIKTIGT!


vårkänslor på vintern, aah funkar helt utmärkt för mig med..

Kommentarer
Postat av: erika

"...på rea."
Hahahhaha!

2007-12-12 @ 21:19:53
Postat av: jözi

visst är jag hemsk och snål? hahaha!

2007-12-13 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0