le igen och jag ler mot dig

Jag är glad, jag är väldigt glad. Bara så ni vet, det är höst men jag är G L A D. Eller okej, vinter. Same same..

och snälla kära du, jag vet att du läser allting och att du sitter och skruvar och vrider på allting.
Men helt seriöst, it's your bad. Det var ju inte mitt fel direkt.
3/3 gånger kunde du få visa mig hur mycket du hade velat ha mig, gjorde du det?
Nej, dvs är vi där vi är nu idag. Du kanske är van att dom springer efter dig, men nej jag tänker inte göra det.
Behandla mig som skit och jag behandlar dig 50 gånger värre, du skulle bara veta.



Första steget är att ni håller hand, han verkar trevlig verkar omtänksam..
och ja, det är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0