Detta inlägg är tillägnat Sandra för hon är den enda som tycker det jag skriver är intressant! ;)

Jag kan ju börja med att tala om att pappa drog till landet i ööhm.. ja, i torsdags förra veckan och bestämde sig för att vara där hela semestern, dvs han blir borta 3 veckor. Och hemma är jag ensam med Kitty och Fiffi (katt&kanin, ja jag vet) och min dyngsrythm är redan helt uppochned. Somnar vid 04.00 vaknar helt bäng typ vid 2-3 på dagarna.
Sen har jag blivit besatt utav bilddagboken och det resulterade i att jag började prata med en intressant person. Som ja, jag har tillbringat mycket tid med nu.. iallafall på msn. hahah.. Det är väl nog det mest intressanta jag har gjort dom här dagarna, och jag kan inte klaga direkt. Det är väl inte alltid man sitter med ett smile på läpparna för någon man egentligen inte ens känner. Anyway.. så är det iallafall. du läser säkert detta nu och tycker att jag är en pussy, men så är det iallafall.

ja, varför bor jag inte i skåne, man undrar ju.

Jag vet faktiskt inte vad jag mer ska skriva och berätta om för jag har absolut inte gjort någonting.
Det bästa efter det var väl att jag var på möte på jobbet och fick reda på att jag kommer jobba jääävligt mycket i höst/vår. Och det är jävligt nice. Jag och Sandra (och vem nu mer?) tänker dra utomlands i höst också. Det kan bli, det KOMMER att bli sjukt nice för jag är så jävla sugen på att dra utomlands nu när Sverige kan suga en fet och bjuder på moln och regn varje dag. Sen vaknade jag iofs idag av att det var sol, men i samma stund jag hann gå upp och klä på mig så försvann solen och jag började städa. Jag hann med vardagsrummet och köket. Min lilla hårtuss är ju en jävel på att släppa hela pälsen, och jag blir tokig. Kan aldrig mer ha svart i sovrummet iallafall eftersom det blir vitt/grått när hon har varit där, och eftersom hon är min lilla bebis kan hon inte sova själv. och om jag stänger dörren står hon och ylar/gråter och kraffsar sönder dörren tills jag väl öppnar. ^
Å andra sidan har jag bra henne som sovsällskap, så det gör nästan ingenting. Jag hade iofs varit mer nöjd med någon i min storlek. Att skeda en liten pälsboll som ändrar position så fort jag rör henne är bara jobbigt.
I förrigår var iaf Heidi och Kalle förbi mig, vi åkte till statiol och köpte chips och cola och korv, så mötte vi på Sonya, hon hade varit på Corner och träffat sin bartender eller fattade jag rätt eftersom han är bartender på KC och inte Corner. Hon var lite glad i hatten tror jag minsann, hon köpte tre french hotdog och blev ändå inte mätt.
Din lilla människa, hon är ju verkligen liten och smal. Jag och Heidi fick skrattattack när vi skulle köpa dipp och det fanns ingen god det enda som fanns var; Onion, Ceasar och, ja på svenska LÖK dipp.
Och Sonya läser på ena och hänger inte riktigt med "men hey.. mannen kolla det finns ju onion.. eller ja juste.. jag kom på nu vad det betyder" Då kommer Kalle och lägger in "Asså, ni vet väl att det är lök?" HAHAHAH..
Och eftersom klockan ändå var runt midnatt så hade vi ganska torr humor och jag satte mig ner på golvet och skrattade ihjäl mig och stackars Kalle står där och "Men vadå.. lägg av, trodde inte ni fattade" med hennes perfekta svenska också. hahahahahahhaha.. Sen åker vi hem till mig iallafall kommer in på sjuka diskussioner och människor ursäkta "människor" som har sex med barn och djur och vi tycker alla 3 att sådana människor borde slaktas. och jag som blir ganska grym när jag kommer in på sådana diskussioner påstår att jag skulle kunna mörda en sån person som gör sådant, och att jag lätt hamnar i fängelse och får credd från mina medmänniskor i fängelset för att jag hade mördat just en sån människa. kalle och Heidi satt bara och skrattade, men höll ändå med mig. Vi kom in på det där folk som har sex med barn just för att det visades en sån film på Tv3 som vi satt och kollade på. Sen somnade iallafall Heidi, och strax därefter Kalle.. i soffan. Jag hade inte mage att väcka dem. Så jag gick in till min säng och somnade, jävligt konstigt vaknade nästa morgon av att jag hostat sönder mina lungor och min nacke mådde inte riktigt bra. Sen läser heidi korsord "så här gör vi alltid i när jag är i Finland, vi vaknar, går ut och sätter oss och löser korsord." haha.. mkay! Det verkar roligt. ;)
Sen åkte vi iallafall iväg och handlade för jag hade ingen mat hemma och jag shoppade loss, och för första gången i mitt liv frågade människan i kassan efter leg, och pinsam som jag är säger jag "oj jag har glömt det hemma" det låter mer än genomskinligt. Nej, vadå jag är ju bara 14 år. idiot tjej.

Sen hem igen, drog in en pizza i ugnen (jag käkar i vanliga fall INTE pizza) jag åt upp en HEl, aldrig gjort i hela mitt liv, aja. min mage fick vad den tålde sen.. jag ville dö. Våga vägra pizza, I say!

Ja, det var det jag hade på hjärtat.. hoppas det dög Sandra? hahaha.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väldigt intressant! Jag är ett stort fäääään, Josse!!!!
Ser verkligen framemot min ankomst till Sweden, kan tänka mig att jag kommer sätta på min data och uppdatera din blogg! :D
Big Kiss!

2007-07-10 @ 23:36:07
Postat av: jos!

haha du är ju för söt!

2007-07-11 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0