från och med idag är jag vit

Jag ska göra slut,det här funkar inte.. du gör mig fattig, du gör mig hämningslös.. du gör mig dryg, du gör mig för jävla kåt. jag vet egentligen inte vad det är jag njuter av... jävla alkohol.
Efter 4 dagars festande känner jag och tänker och sjunger och säger som Timbuktu.. båtten is nådd nu!
Det här funkar inte, jag blir fattig. Jag förlorar hjärnkapacitet, det lilla jag har kvar.
Har två små där inne så gör uppror, därför jag mår som jag mår. Säga vad ni vill, jag tänker inte hänga i baren på ett bra jävla tag, tänker inte ens ta EN öl. I like to be booooring, nej det gör jag inte.
Men jag dubbelt så jävla rolig nykter tror jag.

Nu är jag bara sjuk, trodde det skulle gå över med EN dag till med öl.
men icke, det gjorde det ju inte. Så smart som jag är borde jag fattat ett bättre beslut.
Men nej nej, jag var bara tvungen.

Hoppas fan inte att det är någon som fyller år snart och ska ha värsta partajet, för då kan jag nog inte komma.
Att hänga med människor som är dyngraka när man själv är spiknykter är det vääärsta som finns.
För man märker hur dräggig och hur fula alla blir, och då kan man ju tänka sig hur man själv blir.

Jag behöver något annat som lyfter upp min tillvaro lite.
Ett bra exempel är kärlek, det är fan som att gå på uppåt-tjack dag in och dag ut.
(har iofs aldrig testat uppåt-tjack men jag kan tänka mig.)
Och det ska vara riktig kärlek, när det bara pirrar till i hela kroppen så fort man ser den där människan
eller man får ett sms, ett samtal anything. Det är en skön känsla iallafall.

Jag tror faktiskt det är min feber yra som håller på.
Och idag ska jag till Cayza och fixa frippan. Hoppas att det blir nice, men det blir det nog.
Bara jag inte svimmar eller något, skulle helst bara vilja vara hemma och dö en sekund.



....... jag skulle vilja veta vad du tänker på när du kollar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0