MUSHI MUSHI!!

Hela dan, varje dan....

mm exakt så känner jag att jag måste ha dig! Haha.
Det är så jävla sant så jag blir tårögd nästan..

Idag har jag varit och badat och solat med min kära mor och doggydoggson Zeth.
Det var jävligt spännande, aldrig sett honom simmat förut.
Han gjorde så jag hamnade bland sjögräs då fick jag panik och höll på att börja gråta.
Mamma stod bara och skrattade, Zeth simmade iväg och jag.. ja jag trodde jag skulle dö..
fast det brukar jag tro om allting. Sen när jag berättade för Rickard då skrattade han lika mycket han.
Och det är så jävla kul att jag är albino och bara får färg på armarna.
Var ju något pinsamt att gå brevid mamma som är neigör året om... jävla henne I say.

Igår var min syster och min lillebror på besök hos mig också innan dom skulle dra iväg till landet med våran padre. och det sista min lillasyster säger till mig innan jag hoppar i badet sådär nattetid och får magkramper och tror att jag ska dö, lägger mig i fosterställning på golvet i badrummet. (ni ser.. dö igen.)
Så säger hon till mig.. eller först tittar hon på mig; "Jossan.. om jag får lika stora pattar som dig.. då skriker jag" då höll jag p dö av skratt lika så när hon sa "Idag när jag och Emma gick ut från preem så mötte vi två jättelånga negrar" HAHAHAHAAHAHAHAHAH.. vadå negrar?! Jag älskar min humor, men du kan ju äta bajs och dö om du inte gillar den för jag är så jävla gryyyyyyyyyyyyyyym.
Igår var tidigaste kvällen på länge jag gick och la mig.. jag la mig 23:30.. helt galet.
Jag som lagt mig vid 05:00 typ hela veckan. Gaaaalet.. i know.. inte mitt fel dock. puss!
Äääh.. det var något jag skulle klämma in hä nu men jag tappade tråden, som vanligt.
JO juste.. jag har så jävla ont i min tand så jag vet inte vad. Det är exakt samma smärta som jag hade när jag gick i 6an och hade tandställning när jag fick spänna tandställningen så tänderna ska flytta på mig.
SÅ ont har jag nu. och jag vet inte vad jag ska göra. Damnit! Jag typ str och borstar sönder tänderna så jag får en sån där skön känsla i kroppen ni vet när det gör så ont så det blir skönt.
Ungefär som att tatuera sig.. oooooooooooooooooh ge mig lön så jag kan bli lite körd med nålar. porr!


Juste idag ringde mamma mig också efter våran heldag hon hade varit på date..
"AAAAAAAH jag dööör.. han var asful.. du vet Frankenstein? SÅ SÅG HAN UT.. och han hade jättefula tänder.. och jag såg på honom att han ville ha mig.. och så frågade han mig "vad tycker du då?"
Vad skulle jag svara.. jag svarade ärligt.. "ja, jag blev ju inte kär direkt" Sen gick jag hem.. usch.. jag tror jag spyr snart" hahaha.... alltså. okej.. jag vet vart jag fått mina skumma sidor ifrån. 

                                 image24
Mamma efter hon tog bilden: "Men Jossan måste du se ut så där.. du är ju inte ens söt!!"

Kommentarer
Postat av: Amanda

"Jossan.. om jag får lika stora pattar som dig.. då skriker jag"
HAHAHHAHAHA! JAG DÖR!
skön syrra!

2007-07-17 @ 09:33:26
Postat av: PJ!

HAHA men hon är fucked up alltså! :-D

2007-07-17 @ 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0