röka tamponger? Ja, varför inte. Kan man röka gräs så JA, varför inte!

Måndagskväll med Piia vi impuls bestämmer oss för en träff på söder för att ta några öl.
(orka att jag håller igån 4 dagar i rad, min kropp säger stopp nu.)
Toalett besöket är inget att tala om det var bara jävligt pinsamt att man inte ens kunde spola om man inte
betalade 5 kr, det är fan för dyrt för att få kissa. Jag är inte snål, jag tänker bara för framtiden.
Tjejen som gick in efter mig kom genast ut och började asgarva. haaaaaaaaaahah..
Ja, man undrar ju varför. Och det var INTE för att jag hade bajsat och inte spolat, så äcklig är jag inte.
Men nästan...

Sen vidare till söderkällaren på vägen dit ser vi tre killar i exakt likadan klädsel, dom har rakade skallar.
Ja, jag tror fan dom var tvillingar eller något. Man kunde nästan tro det iallafall.
In på söderkällaren, åfan mycket folk.. typ 5 pers, inkl. mig och piia. ye ye!
beställer en varsin öl, sätter oss lyssnar på lite tung musik. Eller njae.. Piia tyckte inte om den.
Sen beställer vi in mer öl iaf. 
 
image15

Sen bestämmer vi oss för att dra till Nivå, för där finns det iallafall människor även fast det är Måndag.
.... hoppades vi på iallafall.

Och det fanns det också, jävligt många för att vara måndag tycker jag. Men kände man någon? Nej, det gjorde man inte. Sen blev jag uppraggad av någon lirare som ville knulla, ganska brutalt och mycket.
även fast jag hade kvinnoveckan. Men nej tack sa jag, men det tolerade inte han. Han ville iallafall.
"Vill du att jag ska hooka en annan tjej? Jag kan göra det, fett enkelt.. " - Ja, gör det om du vill.. jag bryr mig inte, för jag ska inte knulla med dig.
"Men jag vill inte med nån annan bryd.. jag vill ju att du ska med mig hem.. jag fixar bra sniff!"
- eh nej tack.. jag håller inte på med sånt.

Sen började han bli lite taffsig, då höll Piia på att mörda honom. Det var en rätt rolig syn!

Sen var det dags att röra på oss, vi var onyktra som bara den, vi var svinhungriga.. vi ville ha mat helst utav allt DONKEN.. sen var det dags för lite mys.. vem som tog bilden har jag ingen aning om..

image16


Sen vidare på bussen, vi åker till centralen hoppar av kollar när nästa nattbuss går.. jahapp 40 min, vi går till 7eleven och jag köper med mig en låda med FETT god mat.. typ pasta med bacon och champinjoner.. och jag vet inte vad. Men den smakade UUUUTSÖÖÖKT.. det vattnas i munnen på mig nu.
Sen gick jag med Piia och kissade bakom ett par barackar på drottninggatan.. så fort jag gick förbi började en lampa att lysa.. och man såg Piias punani, jag typ; hej piias punani. hahaha.. nej inte riktigt.

Sen var det dags att åka buss hem så här såg vi ut då

image17


Sen kom vi hem till Piia och vi var inte nyktra någonstans, kröp ner i sängen och skedade mysigt.. sen fick jag skeda med Rasmus också, han är golden som är typ huuuuuuuuuuur gullig som helst, förutom när han tarmpar sönder min pussy med sina bamsetassar.
Här myser vi.

image18

Mina armar ser groteskt stora ut.. btw.  aja godnatt, nu har jag feber igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0