sover jävligt gött!!

Men just nu kan jag inte sova.. jag är heeeelt argh.. uppe i varv! DU ÄR SÅ JÄVLA FIN.. eller nej, du är LÄCKER!!
ookej det låter lite gay. Men ja, jävlar. Jag skulle bjuda dig på makaroner och köttbullar varje dag om du så bad mig om det. damnit.... du gör mig yr.. på ett bra sätt känns det som.
Fast nu börjar jag få lite ont i huvudet jag har fortfarande inte gått och lagt mig.
Jag tänkte skriva av mig här så att jag inte får skäll av Sandra sen när hon återvänder hem från Bulgarien.

I ondags var jag ute med pajen, Frida, kiki och Andrea vi började våran kväll på nivå (inte alls ovanligt) jag kör min vanliga ooze, heineken, ooze heineken.. shot.. bla bla så fortsätter det. Jag hamnade mittemot en inte alls för ful man/kille var han kanske vi satt och diggade till musiken, sen vänder hans kompis sig om och börjar snacka med mig och Frida, han frågar vart vi bor och jag frågar honom vart han bor "ja, jag bor i Gustavsberg" AHAAAA säger jag. Eftersom jag bara känner en människa där (ja, Emil känn dig träffad) så frågade jag honom om han ja, kände Emil. Och ja, det gjorde han. Eller det sa han iallafall. Cool. hej alla känner alla.
Stockholmo är stort in my ass att det är.
Sen drog vi vidare vi skulle till Connan, på vägen dit på Mariatorget eeh (gamla stan?) jag har inget minne av vart connan ens ligger, hahaha.. så träffar vi två roliga Norrlänningar.. och båda är typ jättesnygga.
Paj hookar ena killens arm på en gång. Den andra följer med med och Frida och han berättar att dom är här för att se Metallica. Ah soft, nu var frågan vart skulle vi.. ja, till connan.. det är ett gayställe alltså.
Men dom ville haka på ändå. HAH. Så det fick dom göra också!
In till connan kommer vi, beställer mer bira.. går ut och tar en cigg, sen går in och dansar.. Jag dansar med den ena norrlänningen och så kommer Justin Timberlake - sexyback och ni vet ju norrlänningar hur dom pratar.. hahahaha.. så skulle han sjunga "i'm bringin' sexy back.. YEP!" det blev.. "ajm bringän säxi bäck.. JAPP!"
Det var oerhört kul, tyckte jag då iallafall. Sen så går vi och sätter oss, han tar lite på mitt lår diskret och frågar mig ganska vänligt ändå; "Vadå.. ska vi inte dra härifrån.. jag menar vi drar till lägenheten på Östermalm och knöllar?" Jag kunde inte annat än att skratta. Nej, jag ville inte gå så det var inte läge. Tror han blev lite putt, sen kom hans vän och trängde sig in och satte sig brevid mig "Hörru, nu vill jag säga att du är snygg" Men okej var det inte han som var på Frida hela tiden? inte. okej! "Men jag får väl tycka att du också är snygg eller? vad säger du.. ska vi inte gå till toaletten.. jag vet att du vill.. var inte så stram" Jag gick med till toaletten, DOCK för att kissa.
Och när jag då inte vill ligga.. (hmp!1) så säger han igen "men du.. var inte så stram" och nykter som jag är; "vadå.. straight? vad snackar du om?" Det var ju inte förns efteråt jag kom på att vad brydde han sig om att jag var straight, det var väl till hans fördel isånnafall.  Nästan lika kul som den där incidenten "Ursäkta.. har du kondomer?" - MEN JA JAG HAR TAMPONGER! .. seriöst jag är int frisk.. jag ska bli nykterist! JAPP.
Sen iallafall kom min nyfunne bögvän också, han tyckte att jag och norrlänningen såg så mysiga ut så han ville ha en pussbild, och vad gör man inte för laget. Det ser däremot ut som att vi suger musten ur varandra. Men nejdå!
easy nu..

Sen iallafall tyckte han att jag skulle med hem, men det tyckte inte jag. Så hem till Kiki for vi .. ja efter ett besök på 7-eleven och jag köpte min jävla lösvikts FITTÄCKELGODAAAAAA pasta för 67:- jaja. okej! Samma kille i kassan som sist jag var där och köpte exakt samma. Han lurade mig, sa att min mat kostade 500:- jag blev lite paff.
Hur jävla fet är jag tänkte jag egentligen!

Iallafall, idag har jag solat också.. det var la gött!!! :D:D

och nu ska jag verkligen sova.. jäävligt gött. godnatt!
/ äpplet i rumpan

hahah.. J han fattar det där han. hahahahahahahahahha..

Kommentarer
Postat av: Nat

Klagar du på våran charmiga norrländska..åh vadå göbben sittä på bössän och pätar sig i näsan..hur charmigt som helst I SAY!

2007-07-15 @ 12:54:14
Postat av: Anonym

hahahaha... love you!

2007-07-15 @ 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0