Bra Måndag, inte..

Det är okej att få sova 4 timmar, men det är inte okej att få sova en halv timme.. vakna.. och ja under nattens gång fortsätter det så. Så jag visste redan hur min dag skulle börja OCH sluta.
Igår hade jag till och med plockat fram kläder jag skulle ha idag ifall att det skulle bli soligt. Men neeee nee.. då blir det regn och allt är grått och trist. Och jag har typ varit på kärringhumör hela dagen. Stört mig på minsta grej. Sen så är jag iofs trött som ett as, behöver sova i hundra år känns det som. Helst inte ensam...
Jag vet inte varför, eller vad du gör.. men jag tänker på dig. Ibland.. heeehee. Det är iofs ganska mysigt!


Idag satt jag och diskuterade sex med min arbetskamrat som är 20 år äldre än mig. Fast det gör vi iofs nästan varje dag, och det är fan kul. Hon berättar om sitt KK a.k.a "Älvsjö" och jag sitter bara och skrattar, hon är fan galen.

Stunder som den här borde du vara här...


Och usch vad jag känner mig ful idag, det är inte OKEJ!

Dagens låtar är som i vanlig ordning:

One republic ft. Timbaland - Apologize.mp3
Dilated Peoples - Tryin' to breath.mp3
IAM - L'école Du micro D'argent.mp3
Imogen Heap - Hide and seek.mp3
Jane Birkin & Serge Gainsbour - Je T'aime.mp3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0