Jag är en öm punkt just nu

Jag är öm på minsta lilla kroppsdel känns det som, och inte lite utan helvetes mycket. Igår fick jag för mig att gå ut och springa, ye ye det fick bli en långpromenad, kändes som brösten skulle spricka när jag sprang. Eheeehe.
Skitkul verkligen.. och min lillasyster tyckte det var en dålig bortförklaring det var det sannerligen också.. "Du, jag springer inte" Är man slacker så är man. Visst att gå ut och powerwalka, men springa. Springa gör jag endast efter boll. If you know what I mean.

Haha, idag satt jag hemma hos farmor och farfar och kollade gamla foton på mig när jag var liten, jag var fan jäävligt söt. Och ibland jäävligt fet. hahah! Sen pratade vi om när jag var liten och hur rolig jag var. T.ex när jag skulle spela spel eller leka lekar så ändrade jag alltid spelreglerna, HA!
That's my game.  Fast det kanske är en dålig egenskap, jag vet inte riktigt.

Idag ska jag lägga mig tidigt SENAST 22:00... yeah, får väl se hur det blir med det.




Jag vill att du ska ringa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0