detta gjorde min dag!

Vi börjar så här.. tidigare idag fick jag ett mail på qx av en inte alls för ful man, han var nämligen ganska snygg, faktiskt.  Vi börjar småpratar lite och det var trevligt osv, han addar mig på msn och går till jobbet.
Inget mer med det nej. Han kommer in på msn (fortfarande på jobbet.) och vi börjar småsnacka om allt möjligt vi kommer fram till att han bor I Gävle aha, soft liksom. och han frågar om jag varit där förut, jag berättar att min storebror bor där.
Då den här killen skriver: "Snälla, säg inte att det är Daniel Törnberg?"
Just nu håller jag på dö av skratt, tusen ggr om. Jag verkligen skrattar högt och nästan kvävs.
Och berättar att 'jo det är han, min bror.' och han tror mig inte. Sen berättar jag mer efter att tag säger den här killen "du kommer snart få ett samtal tror jag" 2 sekunder senare ringer min storebror

"Din jävla åsna! sluta ragga på mina arbetskollegor.. din åsna asså.. hur länge har ni snackat? vad fan snackar ni om egentligen? aja han är schysst iallafall.. men du ska ha spö när vi ses, vi hörs hej!"
Han är så trevlig min bror, hahahahahhahahahahahaha.

... som jag alltid sagt och kommer säga, FYFAN vad världen är liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0