idag är det fredag, säg mig så säg mig

ohhhh

Det absolut bästa som finns är att sniffa nysoven varm gosig babyhud.
Jag dör för hur mysigt det är, vi har ju en mini i min grupp nu, han har precis fyllt 1 år. Fick ligga och natta honom idag, klappa hans lena kritvita hår.. sniffa på halsen.. oh oh oh jag dööör.
Sen vaknade han och nappen pluppade ut ur munnen och han sken upp som en sol när jag satte mig brevid honom. Tog upp honom och han kramade om hårt och tog ett grepp med sina små händer i mitt hår och gav mig en "öppen-mun-bita-puss" på kinden!
..det äääääääär SÅ okej! babyhud är det bästa.

Inte nog med det så drömde jag att jag var i Turkiet inatt, fyfan vad härligt det var.. varmt och allt var helt underbart.. och jag var JÄTTEblond. och jättesnygg! scooooooore.
Nu vill jag dra, jag vill dra! Jag längtar suktande till decemberlönen sååå sweet. Går det så, drar jag i januari!

:)

allt är bra nu.
Förutom att jag är hängig.. alltså.
Blä-jag-håller-på-bli-sjuk hängig..
suck.

Förresten imorgon är det halloweenpartaj.. Sandra, Carro och Jenny har slagit på stort.. och jag vet inte hur kvällen slutar.. vill och vågar inte ens tänka så långt.. för vi kommer ändå hamna på kung Carl.. yippi... not.
Jobbigaste är att jag inte alls så här ett dygn innan ens vet vad jag ska klä ut mig till vissa säger "till dig själv" men nä, så snygg vill jag inte vara. hö hö höööö! Jag ska ha bloooood bloooood överallt.

Till något helt annat, ursäkta men fyyyyyyyyyyyyyyyyyfan vad frustrerad jag är. Jag måste skaffa mig en p a r t n e r!
Trött på att ha ett låtsasförhållande med en knallrosa jävla gummiballe.

Kommentarer
Postat av: Omnixar

Vad är det för fel på låtsatsförhållanden? ;D

2007-11-03 @ 21:34:14
URL: http://www.qruiser.com/?id=33135
Postat av: Nathalie

"Trött på att ha ett låtsasförhållande med en knallrosa jävla gummiballe." HAHAHA JAG ÄLSKAR DIG!

2007-11-04 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0