it's your call

Idag vaknade jag med en ångest som heter duga, och jag vet inte varför jag hade ångest överhuvudtaget, jag började iallafall gråta som ett barn (som jag gör hela tiden nu för tiden känns det som.) eller, ja när jag väl fick upp ögat som var helt igen täppt.. sen sprutade det tårar, men bara från det ögat och jag tänkte, nu får det vara nog.
Jag ringer till närakuten för att försöka få tid jag stå som nummer fem i kö och får vänta i 45 min i telefonen tills jag får en tid, NITTON-FYRTIO.. say what, när jag ringde var alltså klockan 10.20.

Jag går upp och vankar omkring, fast idag är värre än värst, jag kan inte ha ögat helt öppet och jag kan inte ha det stängt heller, så jag får ett fint litet cp-utbrott och slår med nävarna på kylskåpet, lutar mig över bänken i köket slår med nävarna där också, sen börjar jag gråta, igen...  när pappa hojtar till "nu får du fan ge dig, sluta gråta och skrika.. det blir inte bättre för det" hur rätt han än har så blir jag bara ännu mer frustrerad över situationen och kan inte ens prata rätt och jag börjar skrika som en femåring. Går in på mitt rum och rullar runt i sängen och gråter och tycker synd om mig själv som är så jävla ful och inte ens kan ha ögat öppet längre. Jag kan INTE se!
På det ringer Heidi mig, blir inte bättre av att hon berättar att hon ligger och solar just nu på Teneriffa.
Jag diggar mitt liv just nu, yey. Men jag är stolt över henne och hoppas att hon vinner den där modelltävllingen nu.
... det gör hon också, snyggaste tjejen av alla!

Jag har iallafall sovit mestatids av dagen idag för att slippa se mig själv och slippa vara mig själv, sen åkte jag till akuten iallafall, jag förstod inte ett ord av vad läkaren sa förutom att han tyckte att mitt namn var fint.
Fick recept på någon ögonsalva med antibiotika som jag ska använda nu och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det ska bli bättre nu, jävligt trött att klaga på mitt anusöga.

Fast nu känns det ändå inte såååå jättehemskt, jag överlever liksom känns det som nu iallafall.
Det är lördag och jag sitter hemma, jag vill ut, jag vill ut och dansa och dricka alkohol med mina snygga vänner.
Nästa helg då ni, då är jag back on track!

Fick ett långt mail igår och jag blev bara ännu mer störd i huvudet än vad jag redan är efter dig.
Hur vågar du ens påstå att jag INTE var seriös? Och få mig att känna mig som en tjej som försöker sälja ut sig själv dvs visa tuttarna för killar/tjejer på nätet för att få respekt och sen säga att du tänker på mig varje dag och tycker om mig. Nej du, det tolerar jag verkligen inte. Nej, juste... bra du kände/känner mig då.
Ska fanimej bli nunna på riktigt, jag och mina händer har det bra vi.

Men idag ska ingen förstöra min kväll, idag är jag glad... ändå.


... jag tänker på dig.. inte dig.

Kommentarer
Postat av: Lissan då´ra..

Meeen åååååhh...jag saknar dig!!!
Jag lider me dig sweetie!!
Och Jag vet vem du tänker på...och inte... -ler-

2007-11-17 @ 22:23:56
Postat av: Stef

jag vill minnas att nån ringde dig och beklagade sig själv medan han irrade runt i stan och lyckades gå vilse 3 gånger och hallucinera lite spontant. :(
bortglömd är man.

2007-11-17 @ 23:02:02
Postat av: cass

aj, *läser och tycker synd om*
hoppas det blir bättre snart nu.
brukar inte heller förstå vissa doktorer på närakuten. :P

2007-11-18 @ 18:38:57
URL: http://caass.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0