LIVET ÄR UNDERBART!

Jag kan se igen, jag SER SER SEEEEEEEEEEEEEER! Jag älskar allt just nu.
Mitt öga håller på att bli bra, jag ska kunna sminka mig innan fredag och innan fredag ska jag vara kär.
Äh, öh. okej inte det då.

Igår fyllde; mamma, moster och farmor år.. GRATTIS PÅ ER KVINNOR!
Idag fick jag veta att min lillasyster blev framröstad till Lucia också.. helt jävla ballt egentligen.
På högstadiet inför ja, hur många tusentals barn dom nu går där. Grattis Sandra!

Jag vill bara hoppa på och krama någon just nu, så glad är jag!

Kommentarer
Postat av: Fenger

Fyller din mamma din moster och din farmor på samma dag? :O haha.. lite ballt ju.

2007-11-22 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0