manjana manjana

2007-11-05

välkommen fru röd!

Idag vaknade jag 5 min innan jag började, yippi yey.. och inte råga på det så skulle jag tillochmed ha börjat EN timma tidigare, haha. Jag är så jävla sämst ibland men jag skyller på att jag inte har varit riktigt frisk dom här senaste 2 veckorna men ändå inte ens varit hemma och vilat upp mig för att bli helt frisk!
Helt död har jag varit idag, och allt har bara kännts jättejobbigt och frustrerande, på det kom fröken röd också så jag känner mig fet och klumpig! Sen på DET så har jag ingen att sms:a med om dagarna nu heller.. hahaha.. mina i-landsproblem är så jävla stora och jag vill typ gråta en skvätt..

Sen har jag typ träningsvärk överallt i underkroppen också..
WELL DONE.

Lyssnade på en skiva med sagor av Beppe Wolgers idag.
Herregud vad jag älskar den människan! Helt jävla underbar röst.
Men ingen av ungarna verkade ens bry sig, dom satt bara och skrattade åt allting som absolut inte ens var roligt "men jozo det är skrattsagor" men jaha, måste man skratta åt varje ord.
Ibland förstår jag mig inte på barn.
Nej, förlåt.. det är inte deras fel.. det är mitt fel.. ... bitterfittan Jos.


hej hej hallå.. manjana manjana...

Jag blev måttligt besviken när jag vaknade imorse, fyfan vad mysigt det var!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

smsa mig? BITCH ! :O

2007-11-11 @ 23:37:34
URL: http://sylvia.orgypistol.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0