tack!

Hej jag heter Josefine

och jag har alldeles för mycket på hjärtat jag vill berätta om!

Kan börja med att jag sitter med intorkad banan i håret, det är så himla hett.. så går det när man jobbar med SMÅbarn sen så har jag nog åkt på ögoninflammation också, iallafall i ena ögat för det är rött och är suddigt. Detvillsäga så är jag jättesnygg just nu!

Tors-fre kan jag bara säga var jättebra -ler-

fredagkväll åkte jag hem till Nadja behövde spy ut och prata lite.
Jag åkte inte hem förns söndagnatt.
Det var härligt med en riktig slapphelg, vet ärligt talat inte hur många filmer jag sett den här helgen. Men det har varit mysigt!
Sen har vi kommit fram till massa saker också.
Vi ska nog bli sambos nere i Lund, trott eller ej men så blir det nog.. mest för att jag vill bort och mest för att hon vill bo nära sin man, haha. Sen kan det hända att dom råkar flytta ihop innan dess, fan vet jag men lite får man prata om, haah.
Iallafall innan vi ens planerar att leta lägenhet där så drar vi utomlands i januari, mm in your face fuckers. och INNAN dess kommer vi vara fett fit och assnygga för nu börjar vi träna också!
aaaaaaaaaaanyway..

Första gången idag som jag är så himla trött på mitt jobb, alltså på själva jobbet.. kan ha varit för att jag kände mig som en jävla zoombie och tänkte på annat, hörde knappt någonting runt om..
Men det är ok, man kan inte alltid vara jätteglad.. speciellt inte på måndagar! och speciellt inte just nu.. uuh.

haha, jag är så sjukt splittrad just nu så jag vet varken ut eller in..
känner inte igen mig själv..

...

"Josefine du har så stora tuttar! hur många bebisar har du i magen egentligen?"



..p.s jag var på bio igår.. några rader under mig satt Peter Magnusson! COOLT VA?!

d.s filmen var inte så rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0