kaos hah

inrikes

Kul att jag vaknade för cirkus 30 minuter sen och var helt död.
min dröm ställer till saker i mitt huvud, jag kan inte tänka riktigt.
Jag vaknar av att jag knappt kan andas, sätter igång att hosta på en gång och jag vaknar mitt under en jobbig incident i drömmen, var förvisso skönt att jag vaknade just då. Men iallafall!

Folk är helt tokiga allting börjar och utspelar sig på gården på mitt jobb alla kids springer omrking och leker, jag står och diskuterar småsaker med Lissan och Maria tror jag också var med.
När några föräldrar kommer till dom barnen jag har i min grupp.
Dom är jättetrevliga som vanligt hit å dit, allting börjar bra.
Sen kommer massa annat folk, det är inte ens föräldrar.
Och alla står och stirrar ut mig, alltså om blickar kunde döda säger jag bara. å jag blir ju lite smårädd och förvirrad, mkkay! Fortsätter på som vanligt, tills den yngsta tjejen av dom där går fram och typ puttar och bråkar med min prins!!!!111 Han börjar gråta och jag hamnar på krigstigen och står och svär och ber dom dra därifrån, dom vägrar.. jag blir mer och mer frustrerad står och svär och skriker. Sen lugnar sig allt, men dom är kvar.
Ena säger någonting om Lissan och jag ber honom säga högt TILL henne vad han sa. Fugly som fan var han! Sen fortsätter det sådär tills det är kväll vi är på någon personalfest och folk dräller in och dom kommer igen, dom vuxna då alltså. Sen kommer en person som jag ABSOLUT INTE vill ska vara där, jättefull och odräglig och säger till en tjej "du ska väl inte hem efter det här?" Jag kollar på Lissan och säger "han kan ju gå och dö, äckliga jävel." och Lissan säger till mig "han förtjänade och kommer aldrig förtjäna dig.. det borde han ha fattat vid det här laget."
Jag ser hur människan går runt vårat bord ställer sig bakom mig och är dryg "duu.. jag vet att du vill ha mig, jag vet det. Du ska med mig hem sen, säg vad du vill" Jag ber honom utan att ens vända på mig 'dra därifrån snabbt som fan' .. och idioten står och fortsätter samtidigt han står med armen om den andra tjejen och jag vänder mig om "du är verkligen inte frisk och det borde jag fattat från början. jag är värd så myclet bättre än det här.. gå hem med din 15åring nu så löser det sig.. så får du väl doppa lite kuk.. hejdå" Då börjar han ta tag i mina armar och skriker lite och är sådär allmänt idiot och jag blir galen och skriker mot honom drar mig loss och går därifrån. En bit därifrån träffar jag en killkompis och jag berättar vad som hänt, han blir galen.. sen ser jag inte mer utav honom. Jag går tillbaka till Lissan och jag kan inte börja gråta för jag är så jävla arg och bara skakar i hela kroppen.
Sätter mig vid ett bord där det sitter ett gäng grabbar sitter och snackar med dom ett tag när idioten kommer igen och ena killen drar bort honom sen sitter vi där och har trevligt tills den där jävla bruden han var med kommer och tror att hon är snyggast i världen och helt ointressanta saker blaaa blaaa blaaa (jag hatar tjejer.) Jag försöker ignorera henne, tills hennes jäääättetrevliga vänner kommer och ska ställa till med en scen och jag säger bara att dom är väldigt pinsamma och att dom inte känner mig och jag tycker dom ska låta mig vara. Allt blir bara en jävla soppa och jag skriker till den där bruden "men pleeeeease gå och knulla honom, gift dig gärna med honom jag vill verkligen inte ha honom. TACK" och hon gör bara en ful min med ansiktet och jag börjar skratta.

Sen märker jag att han jag sitter brevid vid bordet är en förälder, en pappa som jag tycker är så sjukt fin han är världens trevligaste också.. nu blev allt jobigt, fan säger jag nu då. Äh, håller käften..
Men sen kommer idioterna tillbaka och står och försöker knäcka mig med massa saker dom vet om mig, som jag inte alls har en aning om hur dom vet. Sen kommer idiot-fan igen och bönar och ber att jag ska följa med hem för det är ju miiiiiiiiig han vill ha.
Jaha okej, men förlåt klart jag följer med hem! ..... inte.

Jag vaknar nu någongång och fattar ingenting, alting känns så jävla verkligt och hjärnan är på högvarv.

Iallafall... nej tack.

Kommentarer
Postat av: Lissan !!

Du har alldeles rätt...d e precis vad jag skulle ha sagt..faktiskt!
"han förtjänade och kommer aldrig förtjäna dig.. det borde han ha fattat vid det här laget."

Pöööss...typ!

2007-10-30 @ 16:22:38
Postat av: kukolof

DU är bajskorv

2011-01-25 @ 11:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0