MEN AJJJRÅÅ!

glömde berätta det roligaste att när jag var på coop så hände en inte allt för rolig sak, mest pinsam.
Jag skulle köpa toapapper går fram till balen (ballen.) vad fan det nu heter, där dom är uppradade alltså pretty högt i tak ändå. Och så ska jag ta 3 st laaambi.. jo tjena, jag tar tag i ena, och halva pyramiden rasar ner på mig. Just då kommer killen som jag hade värsta crushen på i 7an in och jag reser på mig och han typ: "he he ja, ojdå"
Jag dog lite.. 3 meter bort står pappa och skrattar åt mig och säger att jag är pinsam.
Sen kommer jag hem och berättar för Markus vad som har hänt mig, stackars mig tycker jag och han säger bara att han hade skrattat och pekat på mig om det hade hänt när han såg.
Fast han var snäll och la till att han hade ju självklart gett mig en kram efteråt också, tack..


förresten, stukat handleden igen.
Måste hitta en partner!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahhaha. fan va kul!

2007-10-11 @ 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0