oktoberhostan välkommen

Nu har det börjat igen, jag känner igen minsta tecken och igår natt kände jag på riktigt.
Nu är oktoberhostan tillbaka, hade den som värst oktober 2005 samma veva som ja.. ni vet.
Gick på morfinmedicin, blev hög 5 min storknade snabbt som fan sen kunde jag sova 19 av 24h, vilken flickvän jag måste ha varit. Rolig som fan! Hade iallafall hosta i 3 månader, jag kunde varken skratta eller ja.. ni vet utan att nästan dö, det var ju inte för jävla skoj kan jag säga.
Men iallafall har väl sovit 3h inatt skulle jag kunna tänka mig, jättehärligt.. nej faktiskt inte.
och på det så hade jag dålig magkänsla, jag tänkte för mycket jag drömde en jävla onödig mardröm som inte alls var så jävla rolig alltså. Och på det hostan, och jag hostar konstant, och nu börjar jag hosta på dagen också.
Kul, jättekul. STACKARS STACKARS MIG! 

Min mamma tycker att jag är en smart och djup tjej och har alltid något vettigt att säga, förutom när hon tycker att jag är dum i huvudet.
Jag behövde höra att jag var bra idag, nästan hela tiden så jag fiskade lite hos Lissan och hon sa det; "Ja, Josse du är bra.. jag tycker att du är bra!" JAG VEEEEEEEEEEEEET. jag är bra, tycker bara vissa människor borde inse det. Jag är en bra tjej. HEJ GAY KÄNN PÅ MIG.. nej, jag skoja bara.
.. jag har lite att bevisa, och det ska jag. så sug på den du! 
 
Idag ville inte M att jag skulle gå hem heller, ooohhh.. han är så mysig.
Han tillhör inte min grupp men han är ändå en av mina favokids som alltid är go mot mig.
Vi satt på golvet han i mitt knä, vi satt och diskuterade (haha han är 5 år ja.) och skrattade, sen ville han att jag skulle äta upp hans fötter det var lite äckligt. Sen kollade vi vem som var vigast, jag var vigare än honom.. YEEY.
Sen kom K och han ville också sitta i mitt knä ett slag, tro inte att M blev sotis inte. Han blev rosenrasande =D haha. Stackars ungar, they love me to much.. haha skämt å sido. det blev krig mellan dom iallafall, som jag konfliktlösaren fixade med en gång. Sen kommer lilla P fram till mig, han har något i handen och jag tar det och säger "jaha, vad är det här då? en present?" han tittar på mig och nickar och säger; "aaah.. sno"
VA!?! jag kastar iväg det.. "gav du mig SNOR?!?!" han ler och säger igen; AAAH.. heheheh.
euw. =( vilken tur jag har att det finns vatten och tvål på jobbet.

luuuuuuuuuuuuuv.


we only need one, förstå det.. då.
fan. jag är bra, du ska fatta det.
Du kommer fatta det.

Kommentarer
Postat av: Omnixar

Jag skulle faktiskt blivit glad för en så fin present.. Underskatta inte de små liven.. Nästa gång kanske du får något ännu bättre! (värre..!?)

2007-10-17 @ 22:34:24
Postat av: Jacqueline

Tack älskling!
du & alla andra gör mig starkare!
kärlek till er! :)

2007-10-21 @ 17:11:47
URL: http://www.rosenquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0