Idag har jag snebenan åt andra hållet

Det måste seriöst vara något allvarligt fel på mig, skratta på ni som redan visste det. Men alltså jag kan inte heller sätta fingret riktigt på vad det är. Ena sekunden är jag världens gladaste ler med HELA kroppen och kan inte ens kontrollera den vill bara dansa omkring och göra volter typ sen slår det om på 1 sekund och jag vill döda alla i min väg.. jag skulle ju aldrig få för mig att göra det men iallafall. Humör-Josefine är på språng..
Idag kan jag konstatera att jag typ hatar 3åringar. Eller dom går mig på nerverna, speciellt såna som inte kan sitta stilla eller ens bryr sig om vad man säger.. eller ursäkta.. SKRIKER.. :) Dom vet inte ens vad dom heter när man ropar på dom, jag blir galen drar mig i håret och vill dunka huvudet i väggen. Men det roligaste är att dom tror att dom är så sjukt smarta, men vadfan.. jag sätter ner foten och visar att det är JAG.. JAG som bestämmer.
Men jag är så jävla grym, jag kommer bli en kalasmorsa. För jag tar till med andra metoder skulle ju aldrig få för mig att typ dra en unge i håret eller något för att den vägrar lyssna på mig.
Vi tar t.ex idag på vilan med 3-4åringarna, en pojke han är tokig studsar omkring och gör kullerbyttor och hänger i gardinerna och sitter i fönstrerna man tar tag i honom lägger honom ner och kliar honom antingen i håret eller på ryggen, och han ligger stilla tills man säger att han får gå. Och det är just såna tillfällen jag blir så jävla stolt över mig själv. DAMN IM GOOD! Istället för att bara stå och skrika på honom, då skriker han tillbaka. och jag skojar inte!
Det är då jag kan komma hem och känna att jag lever.. att jag gjort något vettigt.

Idag är en dag så jag verkligen saknar.. alltså saknar Nathalie så sjukt jävla mycket och jag skulle kunna sitta hela dagen/kvällen och bara tala om för henne hur jävla mycket jag älskar henne. Hur jävla bäst hon är.
Från dag ett, första gången i sjuan.. jag kommer in i klassrummet.. vi blir utplacerade jag får sitta brevid henne vi klickar första dagen. Hon om någon är min soulie. Jag skulle kunna lägga hela mitt liv i hennes händer och hon skulle klara det. ... Iallafall Nathalie Ericsson, jag älskar dig.

.. det går bra nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0