this ain't my luckyday at all

22 missade samtal.
Det var droppen, jag var tvungen att ta till den hemska metoden, den metoden som dom flesta killar brukar använda för att avfärda sina offer dom har tröttnat på.
Å andra sidan kunde jag inte ens använda ordet "färlåt" i sms:et. Vad ska jag säga?
jag har satt mig själv i klistret. Trodde aldrig att du .. du tjej skulle falla så hårt för mig som du gjorde.
Jag har aldrig ens träffat dig, jag är inte magisk.
Dina ord om saker du ogillar; dvs saker som jag ÄR.. och alltid kommer vara. En person som inte kan ta mig med en nypa salt kan inte överleva många dagar tillsammans med mig. Och det markerade jag igår.
Men det var inte tillräckligt? Jag känner iallafall skuld just nu och jag känner mig som världens hemskaste människa. DU är sårad, du är ledsen. Och du hatar säkert mig nu och tror att du har gjort något fel.
It's okey, jag är också en tjej. jag vet hur det är. ...

Förlåt.. jag är ledsen. Men det blir bäst så här.... mitt intresse är inte lika starkt så som ditt är för mig.
Inte på det sättet.

Kommentarer
Postat av: i.

22...
gisses..

2007-09-25 @ 19:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0