Är du här för att stanna eller hittar du på nu?

frågan ställer jag till både vädret och till dig.

Jag älskar våren för att jag blir så glad och ja, glad och värmen gör det bara ännu bättre. Men hur fan ska man veta vad man ska ha på sig? När man vaknar är det höstgrått, det är nästan minusgrader. Man går till jobbet i vinterjackan, när du väl varit på jobbet i 2-3 timmar så tittar solen fram och det blir genast massa plusgrader och man håller på att löka ihjäl. Sen att barnen kommer till dagis i overall gör inte saken bättre. Skönt att sitta i solen i en heltäckande overall när man kanppt kan gå själv. Nåja, jag är inte här för att klaga. Men värmen kan ju gärna få hålla i. Det får gärna bli sommar, och sommar kommer vi nog få direkt i år igen. Den där uppe tänker nog samma sak "eh vi skiter i våren i år igen och slänger på lite exotiskvärme till lilla svealand direkt".

That's that shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0