blondie

Igår var jag och käkade på kina med min mor, lillebror och lillasyster och fick mina försenade presenter. Jag fick 500:- och en flaska sprit och en påse med margarita drinkmix, haha. Min mamma kör fullt ut! Ändå tyckte hon inte att jag skulle dricka en öl till maten "du dricker inte".  Nej, jag gör ju inte det.

Efter det sprang jag hem och hälsade på vovven innan jag och bror skulle ner och sola oss lite. Zeth blev överlycklig. Han saknar nog mig, mycket mycket.

Sen hem igen. Och väl hemma skulle jag egentligen gått och lagt mig DIREKT.. vid 21.30 ungefär. Men istället fick jag en infall och gjorde slingor på mig själv. Jag måste komma någon vart med min hårfärg som hittills har varit grådaskig. Körde en hel del slingor i fram.. och typ 3 stycken i bak, där det inte gick så bra.
JAg nojar alltid när jag håller på med slingor hemma och tror alltid att det ska bli orange eller gult.
Det såg gulaktig ut när jag skulle skölja ur det sen torkade jag det och det la sig över mitt andra hår och jag blev fan nöjd. Jag kände mig som en sexy motherfucker och luggen la sig as-snyggt också. Så det var ett "YEAH" moment för mig igår. Idag fick jag däremot ta tröttheten med en klackspark i röven.

Började kl 7, allt har flytit på som vanligt. Satt och planerade lite med Lotta idag och vi kom väl fram till en hel del bra saker faktiskt. Och jag gjorde iordning en jääääättefin pärm till oss. Ha HA ha!

Sen när jag skulle gå hem så fick barnen något spel, jag vinkade till alla, och alla började gråta. Jag fick seperationsångest. Hur ska jag någonsin kunna lämna mina barn på dagis!?

Kommentarer
Postat av: Lissan

Näää...du kommer inte kunna lämna dina egna barn...du kommer va en sån där morsa som ringer femtioelva gånger för att kolla att allt ok!!
Men vet du Jooozi...det gör inget...för vi gillar såna mammor ju *S
Puss på´re

2008-04-03 @ 18:14:17
Postat av: j.

Hahaha... nej sån blir jag icke! :P
man får ju hoppas att man får lika bra fröknar som vi är ;-) haha

2008-04-03 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0