Det finns en liten Gud.

Idag kom jag hem till min mamma. Jag skulle egentligen bara låna toaletten fort som fan. Gick ut från telefonen HAHAHAHAHAHAAH.. vad tänker jag på? jag tänker inte ens radera det där även fast det blev helt fel.
Toaletten gick jag ju såklart ut från med byxorna nere vid anklarna för att min mor skulle beskåda min bränna.
Gick ut därifrån och mamma kollar på mig "MEH! DU ÄR JU ASBRUN JOSSAN".
Jag nickade bara och sa "MEN I KNOOOOOW" Någongång i mitt sketna liv ska jag fan vara brunare än henne. Nu var den tiden kommen.

JAG HATAR att invänta mensen.. jag ser och känner mig gravid. På riktigt.. gasig som fan också, inte okej någonstans. Jag vill inte, sen så hugger det till lite då och då. Jag kan inte ens dra in magen, den är STENHÅRD.
Väldigt irriterande måste jag säga.
Sen har jag varit sugen på kladdkaka i över två veckor nu. Men våra praktikanter, hee heee skulle baka tills på fredag, deras sista dag.. mmm kladdkaka. Jag längtar! Det där lät lite taskigt..

Nu ska jag smörja in mig, torr som Saharaöknen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0