let's make a hit!

Jag älskar Sex and the City. Oftast iallafall. Jag får ofta höra att om jag skulle vara med i den serien så skulle jag passa UTMÄRKT som Samantha. Jag blev inte full överraskad när jag en gång i tiden hade Ansiktsboken (läs Facebook) och man skulle få sig ett "stripper name" och mitt blev "Samantha Sugarthong".
Vaknar jag en dag och funderar över på att bli strippa vet jag exakt vad jag ska heta.
Remember me.

Förövrigt var det mitt favoritavsnitt. Iallafall det andra avsnittet som visades. När Samantha får hem den heta servitören oc dom knullar järnet. Jag garvar byxan av mig när dom ställer en fåtölj i sängen.
Snacka om livlig fantasi. "hej, sängen blev lite tråkigt, varför inte ställa en fåtölj I sängen!" Ja, vi gör det.

Mitt hår är sexyness just nu vill jag bara påpeka.

Kommentarer
Postat av: S

Inte mitt :'(
Hur länge måste jag vänta på operation 02?

2008-04-17 @ 07:13:11
Postat av: Lissan

Hehehe....MEN vilken bra idé ! Möblera mera *S
Btw. Inge fel på din design ju. Jag har gått tbx från plotteriplottplott till stilrent...and I´m loving it!

Lissan - NO less...bara More. Precis som du baby!
Pöööööss

2008-04-17 @ 07:28:54
URL: http://lissans.blogg.se
Postat av: J.

Till L: Du fick möblera om igår ELLER HUR!??!
Nej, jag är inte ett dugg avundsjuk inte alls, nej nej. Jag kommer vänta mig ett samtal från DIG senare idag.. och ingen annan, capisch? hahaha!
Det är lite om min öppning imorgon, om jag ska öppna eller ej.. have no KEY.

och Sandra: I love you.. tillochmed i brunt hår!!
:) mn vi ska fixa det snart. Jag lovar!

2008-04-17 @ 08:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0