Min blogg under mitt tidiga tonårsliv, skratta åt mig. Ni får

21/5-01

"Sjuk igen! Börjar fan tröttna på att vara sjuk! Fast jag tror fan att det är Tomas fel. Eller ah, lite iallafall. Jag vill ha någon att mysa med. Jobbigt! Hm, tänker. J, J, J, J, T!
Just nu ligger jag och muppar som fan. Skittråkigt har jag. Den 2:a är det AIK-DIF, YEAH!"
 

22/2-03

"Yo! Ja, idag har jag färgat håret! Ser ut som ett mongo men det bjuder jag på. Vart och handlat med Malin på Eurostop och kikat på BB. Oh yeah! Ojoj, han är ju grymt söt! Hehe!
Ligger och lyssnar på Kevin Lyttle just nu. + att jag är kåt tokigt nog!
Imorrn ska vi parta hemma hos Malin, liksom trevligt värre! Hell yeah.
Jag vet inte vad jag ska göra, flytta till pappa helt eller lida?
Snart fyller jag år också och då ska jag pierca mig!"

7/3-04

"Yo! Ja, yes eller, haha!
Eh, interner funkar nu tack vare mig, haleluja! Pratade med Jonathan idag, hihi. Han sa att han ska komma v.13 någongång, men vi får väl se. baby, com' to me.
Sen har jag umgåtts med Malin, Matteus, David, Dennis och Robin idag,  HAHA. Fett kul!

Peace!"


24/5-04

"MJAU!
Nu är det knappt 3 veckor kvar tills jag slutar 9:an. Fyfan vad hemskt det känns, bleh.
Hoppas att jag kommer in på Rudbeck iallafall. Hm, jag är verkligen trött på alla mina kompisar. Hemskt men sant. Och nu vill tydligen (kan inte nämna namn i bloggen ang. det här.. hahah) försöka igen!
Fan om han bara leker. Då slår jag honom! Like him så fuckin much. Han får mig att skratta och vara allmänt nörd.
Får fan ont i handen nu..

HEJDÅ!"





Det här är ju hur kul och pinsamt som helst för mig själv att läsa. Hade jag verkligen ny kille var och varannan månad? Pfft.  what goes around, comes around.. hahahahahahahahha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0