mina bäst fränds

Kom på att jag egentligen har helt sjukt bra kompisar. Tjejkompisar. Jag kom på att vi jämt klagar på oss själva och ditten och datten. Men sen kom jag också på att vi är sjukt bra på att ge varanda komplimanger om vad det än gäller. Hår, kläder, smink.. kroppsdel.. vad som. Sandra gör mig glad varje gång jag träffar henne. Hon säger alltid att jag har fint hår (om vi räknar bort då jag har fettigt hår). Eller ja, det kan vara vad som helst som sagt.
Det tror jag mer borde göra bland sina vänner, det uppskattar man på riktigt. Och är man NÄRA vänner så hoppas jag att dom menar det man säger också. För det gör jag. Tycker jag att någonting inte är fint håller jag det för mig själv. Ja, om dom inte frågar och jag måste svara ärligt såklart.


Så, tack för mitt ord... min egna blogg!

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Lyssna gärna på mig, sjunger&spelar, i min blogg..
Ha det bra!

2008-04-06 @ 22:13:07
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0