"nej... inte där.. nej.. inte så.. nej.. sluta pip. NEJ"

- Vad ska du göra idag då?
- Ingenting
- Nähä, vadårå?
- Jag är trött

Jag tror att faderskapet blev helt förundrad över att jag inte sa: "nej jag ska ut och supa skallen i småbitar". Inte för att jag brukar säga så men iallafall. Jag tänker inte ens gå ut i helgen. Om jag inte vaknar imorgon och känner, damnit jag vill ut och dansa och dricka öl. För något annat är jag inte sugen på. Men det tror jag icke.

Jag är slut. Jag trött. Snark snark snark, vad rolig min blogg måste vara just nu. Inget roligt händer heller.
Eller jo, fick deklarationen igår. HOHO.. cash mama! Jag och Sandra åker utomlands i sommar. Någonstans, vart vet vi inte än. Destination unknow. Så det var galet med nice... bre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0