"objekt för stort"

Det kunde jag skratta gott åt imorse när Aleks skickade ett MMS till mig.
- jag kan inte se bilden, "objekt för stort"
- bokstavligen talat?
he he heee.

Herreminje, idag vaknade jag först vid 5 tiden, sen vaknade jag vid 7, sen vid 9, sen vid 11, sen sista gången vaknade jag 12.30. Så, idag kan jag inte klaga på att jag inte fått sova ut ordentligt. För en gång skull känner jag mig utvilad. YES! Vaknade av en dammsugare iofs, mindre attraktivt.

Gick upp.. tog mig ett glas vatten. Tänkte välja en soppa.. eftersom jag inte får i mig något annat, men nej. Det var ingenting som lockade. Svamp eller ädelostsoppa. Oh, yes. Vad lyxigt! kräk.
En bit lönnebergsskinka och ett stort glas vatten fick stå på menyn.

Sen slog jag på tvn. Jaså, unga mödrar. Det missade jag igår faktiskt.
Men jag blev bara jätteirriterad när jag satt och kollade på det.
För det första ett par som röker som skorstenar, dom rökte inne under graviditeten och dom röker fortfarande inne nu när dom har en liten hemma. Frågan är vad man tänker med? Hon tänker tydligen inte alls. Jag ville ge henne en rak höger då det handlar om att hennes dotter är underviktig och det kommer en sjuksköterska som springer dit titt som tätt. jag förstår mig inte på människor som inte förstår att dom ANTAGLIGEN sätter bebisen liv i fara när dom gör så? Sen så pratar dom lite i köket, står med varsinn cigg, båda två är hur jävla fula som helst.
Mamman säger - bara hon inte pratar om rökningen igen, för det tror jag inte ett dugg på.. sen så  tycker hon att vi ska gå ut och röka!
pappan - Ja, jag röker hellre i köket och på toaletten.. tror hon att man vill gå ut när det är TIO grader ute

COME ON!!! Får jag ge er varsinn käftsmäll? Eller ett antal. Då kan man faktiskt tycka PLEASE, du har själv valt att röka KLÄ PÅ DIG OCH GÅ UT OCH RÖK OM DIN DOTTER SKA LEVA. Jisses! Jävla idioter.

Sen var det en tjej som var höggravid och hade två veckor kvar in Bf och hennes kille var otrogen mot henne, det är ju nästan så man vill börja gråta. Förstår inte hur man kan göra så, stackars tjej.
Usch, mår illa av tanken.

Nåväl.. hej.

Kommentarer
Postat av: Miff

tack du, men som du vet.. 2 kort av hundra blir klockrena om man har en bra dag.

hahahaha... jag ska försöka slå in honom. kanske bör söva han först lite.. HE HE HE.

ah vad härligt med ett för stort objekt, lucky you

2008-04-16 @ 14:58:30
URL: http://stickitup.blogg.se
Postat av: j.

jag vet... men för mig blir oftast ETT bra, resten vill man inte ens se själv.. inte för att jag är den som är den liksom.

Ah, jag vet.. men kunde ju inte ens se.. så det sög

2008-04-16 @ 16:01:29
Postat av: Aleks

Jag får väl göra om storleken på nästa mms...

We all know why it didn´t work...
Stop walking around in my mind and we´ll make it work!
Nu ska jag prata vidare med dig.
Tjipp!

2008-04-16 @ 18:07:01
Postat av: J.

Ja, kan du göra det är du SNÄLL? :)
okej, SÖTIS.

Gör det, vi har mycket att prata om.
som vanligt!

2008-04-16 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0