Silver

Återigen är det söndag, åter igen en helt totalt ohändelserik helg. Ätit ungefär två påsar nötter och druckit en halv cola. Jag har kollat på The Mexican som jag sett ett antal gånger förut. Ja, ni förstår.
Jag har helt enkelt haft jätteroligt. Och mina öl står fortfarande i kylen, dom får väl stå där till nästa helg.
Nästa helg måste jag ut, ut.

Jag har gjort ett BIG MISTAKE. Mitt hår har varit vitt i typ en dag, det passar mig inte. Hur mycket jag än nu liknar Marilyn. Så jag köpte några paket med pärlemoblond som ska dämpa det där. Jo, visst.
Mitt hår skimrar i silver, INTE grått.. utan silver. Hey, space jam.
Så nu hoppas jag att jag får tid hos min frisör antingen imorgon (helst) eller på Tisdag, det är nödsituation. Och jag kommer bli ännu fattigare nu. Skönt, jätteskönt. Jag blir så stolt över mig själv.
Har iaf hittat en frisyr jag vill ha nu.

Jobb imorrn då, skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0