SNARK!

Hur trött är jag inte på en skala från 1-10, en relativt stark 10 måste jag erkänna. Sen blir jag inte piggare av situationen heller. Jag blir bara irriterad, jag är irriterad just nu. Glad tjej goes irriterad surkärring med påhittad PMS. Jag har inte PMS. Jag tror att PMS är ett bra sätt att skylla sin irritation och ilska på. Jag tror inte på det där med PMS, PMS skaffar man sig om man inte har något roligare för sig och pissar på allt  här i världen i typ en vecka. Det gör inte jag. Jag är ju glad! Men trött och irriterad. Nu sa jag det igen.

Tänker inte ens ringa. Jag är inte den som är den, jag är den andra.


Skönt att jag börjar 9.30 imorgon och har stängning. YEY, jag är riktigt pepp inför det. Ganska lagom, eller inte alls.
Vill åka iväg, bort bort någonstans. Någon som känner sig manad att åka iväg?

Sen så har jag köpt en jättefin klänning, jättefina skor, jättefina jeans och massor med fina linnen. Jag är mer än nöjd. Även om jag skulle behöva en ny jacka... ajuste, en väska köpte jag också.

Hade en intressant och rolig diskussion med min mamma igår när vi satt och käkade.
vi kom in på pappa och jag och lillebror pratade om hur snygg pappa var när han var vältränad och välfriserad osv.

Så säger mamma: det var ju på våran tid!
pontus - eh, nej.. det var 2003, när han pluggade..
mamma - ja, vi träffades då
jag och pontus skrattar i kör och säger "MEN NEJ!"
Mamma börjar också skratta.. "vadååå?"
jag - ursäkta mig men du och pappa skilldes -96, det är ett himla bra tag sen. Pappa var tillsammans med Jenny då, nu måste jag ringa och berätta det här för pappa
Mamma sitter och fnissar och skäms i hörnet.

Diskussionen går över till något helt annat då vi pratar om namn och jag ber'ttar vad min son ska heta.
När kvinnan säger: "Alexander Den Store, är fint det med!"
Ibland undrar jag vart hon får allt i från... Jag vill skratta åt den som i nutidens läge döper sitt barn till just det.


Jag är trött. Men kan inte sova nu, då vaknar jag 5 imorgon bitti.
Ska man besöka bolaget imorgon? Svar; nä..
för det hinner jag inte, jag STÄNGER.

oh happy lucky me!

Kommentarer
Postat av: S

Ja tack, säg bara till när så följer jag med..

2008-04-03 @ 21:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0